2013. június 29., szombat

Under The White Wolf

A pár napos rossz időre való tekintettel úgy tűnik az oldal is gyászolt, számomra érthetetlen okokból kifolyólag, de most halottaimból feltámadva, mint egy főnixmadár, frissen fürgén vágjunk is bele!


A Teen Wolfból már négy rész megjelent. (igen, sajnos nem tudtam az évadnyitóról írni) Valójában ez nem is akkora probléma, mert az első három rész olyan pofátlan cliffhangercsapásokkal záródott, hogy nem is lehetne az eddigi részekről külön-külön beszélni. 
Igazából hozzák az eddig formát, tehát
  • Ha eddig nézted, de nem volt kedved folytatni, MOST AZONNAL TEDD MEG!
  • Ha eddig nem nézted, de hallottál róla és azt hitted csak egy újabb bőr lenyúzása a vámpíros, vérfarkasos történetekről és semmi minőségi nincs benne...akkor nagyot tévedsz! Azért egy próbát megér!
  • Ha azt sem tudod mi az, akkor épp ITT az ideje, hogy megismerd!
A csipet csapat - Teen Wolf
A második évad befejeztével attól féltem, hogy nem fogják tudni mivel folytatni, aztán még azt is hallottam, hogy 22 részesbe váltanak át, erőltetett lesz az új szál behozatala....
Négy részt a hátunk mögött hagyva azonban kétségeim alábbhagytak, sőt az Alfa falka és a különös druidánk (?) is bőven tartogat még meglepetéseket.

A vérfrissítőnek jött új színészekre nem mondom, hogy nem volt szükség...de a két izomagyú ikerpáros annyira bosszantóan irritáló, hogy az már ...bosszantó.
Jackson (Colton Haynes) elmenetelét a sorozatból egész ügyesen megoldották és annyira nem is hiányzik.
Daniel Sharmant a The Nine Lives of Chloe Kingből ismerős arcként köszöntöttem még a második évados vendégszereplésekor. Hatalmas örömömre azonban a harmadik évadra állandó taggá vált. Minden sorozatban kell lennie egy kedvencnek ( ez alól ez sem kivétel) és meglepő vagy sem, de Scott sosem tartozott közéjük. Eddig Derek volt a trónon, de most már kettős királyságban uralják Isaackel a pályát. Nem hiába a brit akcentus. ;)

A poénok még mindig ütősek,  az újonnan jött misztikus szál érdekesnek ígérkezik, Stiles a megszokottan ütődött, itt az égvilágon semmi probléma nincsen.


Under the Dome
Az újonnan érkezett Under the Dome-hoz nincs sok hozzáfűznivalóm. Bevallom az eredeti könyvet nem olvastam és valójában csak egy darab színésznő (Britt Robertson) miatt voltam rá kíváncsi, akit sok másik (elég hamar elkaszált) sorozatokból ismertem meg.

Igazándiból túlzottan nem hatott meg, de hát ez még csak a nyitó rész volt, még éppen bármi megtörténhet.
Kellemes meglepetésként fedeztem fel a kíváncsi újságíró személyében Rachelle Lefevre színésznőt, akit legtöbben az Alkonyat filmekből ismerhettek. Nem a filmek iránti nemlétező rajongásom miatt örültem meg, félreértés ne essék, hanem a vörös, göndör haja miatt. Olybá tűnik, az újságírónők vörös, göndör hajjal kell, hogy rendelkezzenek. (lásd még: Hannibal)

Száz szónak is egy a vége; egy próbát megér.

White Queen
Másik újoncom a The White Queen . No ez már inkább az én szájízemnek valónak tűnik. Bár az első részben nem túlzottan történt sok minden, csak megjelent  Edward király, aztán elment Edward király, aztán megjelent Edward király és megint elment Edward király...majd feleségül vette Elizabethet.
Itt is köszönthettem ismerős színészeket és üdvözölhettem újakat. Ez nem vicc, komolyan, ez a sorozat teli van érdekesebbnél érdekesebb arcokkal. Erre csak a klasszikus tudom mondani: "Érdekes arca van. Érdekes, hogy ez egy arc." Ha valaki látta, akkor tudja miről beszélek.
Igazából, aki szereti a történelmi háttérrel rendelkező filmeket, sorozatokat, az ezt is szeretni fogja. Ráadásul még egy kis misztikus szállal is át lett szőve. Bár nekem annyira ez nem hiányzott ebből. Nem tudom, mi szükség volt rá... de eddig még nem sok vizet kavart.
Természetesen a  BBC lógó  itt is megvillan, így a megfelelő színvonaltól sem kell félni.

A sorozat a maga tíz részével nem egy egetrengető mennyiség, én biztosan végignézem.


Téged milyen új/folytatódó sorozat lepett meg idén nyáron? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése