2013. május 18., szombat

Eurovíziós Dalfesztivál 2013


Gratulálok Dániának és ezzel Emmelienek. Természetesen ByeAlexnek a 10. helyért is, komolyan meglepődtem. Kösz San Marinónak (6), Svédországnak (3), Albániának (8), Hollandiának (7), Szerbiának (2), Norvégiának (2), Olaszországnak (3), Finnországnak (10), Bulgáriának (6), Észtországnak (4), Németországnak (12), Görögországnak (2), Horvátországnak (4), Svájcnak (10), Litvániának (5) pontokat.

Ezzel is elment egy éjszaka
Hosszú volt az biztos, ahogy szokott. Bár dicsérendő, hogy most nem volt annyi szünet, sőt elég pörgős volt. Ez az Eurovízió és annak felhozatala kissé gyengére sikerült. Teli volt tucatszámmal, klisés dallamokkal, amelyek nyilvánvalóan az amerikaiaktól lett lopva és alig volt valami eredeti vagy különleges. A pont adogatósdi furcsa izgalommal töltött el az erős kezdést követően és tényleg szurkoltam ByeAlexnek, bármennyire is nem vagyok a számért oda. Hajnali fél egykor következzék rövid, kis összefoglalóm és az első három helyezettem. (mind a 26-ot sorba rakni nem vállalkozom...álmos is vagyok, meg van néhány, amikről nem tudom megállapítani, melyik a rosszabb)

Apró gondolataim, miközben hallgattam a dalokat:
Franciaország: elfogadható, de már ismerős dallamok
Litvánia: klisés húzások, végére unalmas
Moldova: szép, de különösebben nem hagyott mély nyomot
Finnország: öhm...pillangó!
Spanyolország: miért éreztem azt, hogy hamis?
Belgium: nem rossz
Észtország: hm...semmi maradandó
Fehéroroszország: nincs új a nap alatt...
Málta :)
Oroszország: ♫ ... vissza a nagymamákat!
Németország: "tonight we can be glorious"..nem, esélyetek sincs

Így éreztem magam kb. öt dal után
Örményország: mama, mama világít a színpad!
Hollandia: véégre! Igen, ez szép.
Románia: egy kiherélt Draculát hallgatni..hümm..pedig olyan szép mély hangja van, miért kell nőként énekelni?!
Nagy-Britannia: ejj, ez a sok dohányzás
Svédország: volt már jobb is
Magyarország: az én kedvesem
Dánia: fülbemászó
Izland: A KEDVENCEM...gyönyörű
Azerbajdzsán: wow! Tetszett az üvegbe zárt ember...és a zene is jó volt
Görögország: nagyon menő az a minibenjo...vagy bármi is az
Ukrajna: voltak benne egészen jó részek
Olaszország: uuuncsi
Norvégia: nem nyert
Grúzia: elmegy, de így 23:00-kor már valami pörgős kéne
Írország: igen, most ebben a pillanatban erre van szükségem, hogy életben, vagy legalábbis ébren maradjak...bár ez sem túl tyűs.

Sorrendem:
1.Izland

2. Azerbajdzsán

3.Dánia



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése