2013. május 17., péntek

Graduation

The Vampire Diaries - 4x23 Graduation
"Hello, my shadow self."
The Vampire Diaries - Graduation

Mivel is kezdjem? FIGYELEM! 100%-ig biztos vagyok benne, legalább egy SPOILERT el fogok árulni, mert nem lehet úgy megmozdulni, hogy ne lépjek rá egyre, szóval én megpróbálom a minimumra csökkenteni, de ha muszáj, akkor muszáj.
Először is, fogalmam nem volt, hogy tudnak ezek ballagni, miközben (ahogy ezt Damon remekül megfogalmazta) egy természetfeletti apokalipszis kellős közepébe csöppentek. Megoldás, a frissen újraéledt  természetfeletti lényeket (nem lehetne őket rövidebben hívni?) is meg lehet ölni. (még ha fel is ébrednek egy idő után) A jelenet igazán meghatóra és abszolút nem giccsesre sikerült. (taps) Klaus felbukkanása, ahogy azt megszokhattuk...epic!
No, de haladjunk csak szépen, sorban. A rész eleje baromi jóra sikerült, abból az egy percből én már tudtam, ez bizony egy jó rész lesz. (legalábbis reménykedtem benne).
Egészen jól tudták kezelni ezt a sok embert, bár a 24  lemészárolt, bosszús természetfelettit nem tudom, hogy sikerült kordában tartani...de mint mondtam, EGÉSZEN jól.
Lexi-Stefan, Alaric-Damon, Jeremy-Elena...igen, szép, megható párbeszéd, zene. Szerintem voltak, akik megkönnyezték ezeket a jeleneteket. De tényleg, szép volt és abszolút nem csöpögős. Bár Bonnie szenvedhetett volna gyorsabban is, de még ez is belefért.
Rebekah-Matt aranyosak voltak. Azt mondja meg nekem valaki, hogy szállította le Rebekah arról a detonátorról? Valami nagyon trükkös ősvámpír cserét hajtott végre, az biztos.
Klaus-Caroline! Végre! Végre! Nyugalom, semmi nem történt, azaz...tudjátok mit, ez mindent elárul: "I had considered offering you a first-class ticket to join me in New Orleans, but I knew what your answer would be, so I opted for something I knew you would accept. Tyler is now free to return to Mystic Falls. He's your first love. I intend to be your last, however long it takes. Congratulations, Caroline."
Annyi mindenki megfordult a részben, Katherine már szinte fel sem tűnt, hogy létezik (eggyel több vagy kevesebb). Ami  történt vele, még nem tudom milyen hatással lesz rá, reméljük kezdenek vele valamit.

The Vampire Diaries - "Have a nice human life Katherine"
Elena választását (mármint a fiúkat illetően) inkább nem kommentálom...nekem már teljesen mindegy. Sokkal érdekesebb inkább a rész végi cliffhanger. Igen, ilyen is van. Ki gondolta volna?! Nem tudom mit akarnak, de az biztos valami nagyon hatásosat. Szerintem nem kellett volna ennyire megnehezíteni az életünket, mert ettől nem fogom a falat kaparni egész nyáron, de annyi biztos, a következő évadnak egy részére minden bizonnyal nagy hatással lesz. A kérdés csak az, jó lesz-e vagy már két rész után meg fogjuk unni? Csak egy kérdés: ha egy vámpír megfullad, akkor újraéled és újra megfullad, majd újraéled és újra megfullad, majd újra ééés így tovább? Mást valahogy nem tudok elképzelni és ez azért elég szar lehet.

Belegondolva, ebben az epizódban több dolog történt, mint az elmúlt 3-4 részben összesen. Összefoglalva, kicsit visszaidézte a 2. évados hangulatot, ami mindenképpen jó. Annyira nem éreztem kapkodósnak, de azért néhány dolgot túl könnyen oldottak meg. Egy biztos, ha még nem nézted meg a részt, mindenképpen NÉZD MEG! Bátran oszd meg elképzelésidet a következő évadra vonatkozóan, gondolok itt Jeremyre, Katherine-re, Stefanra...
Ezennel befejeződött a 4. évad, búcsúzik egy időre a Vámpírnaplók. Hosszasabb magyarázat nélkül, egészen nagyszerű évadot zárhattunk le. Kisebb, nagyobb kilengéseket elnézve az epizódok izgalmasak, érdekesek voltak. Egészen logikusan meg lettek magyarázva a dolgok, a szerelmi háromszög sem lett agyongyepálva, ráadásul új, vagy régiúj karakterekkel lehettünk gazdagabbak. Bár a sorozat már régen letért a jó kis 1.évados stílusról (amit én sosem hagyok ki megemlíteni), ez nem jelenti azt, rosszabb lett. Kíváncsi vagyok mit hoz nekünk a főiskolás Vámpírnaplók brigád, valóban kiszélesedik-e (jobban) a világ Mystic Fallson kívülre, vagy sem...majd megtudjuk. Ötletek?


 Van még egy jó, és egy rossz hírem. A rossz, nem csak ez az egyetlen sorozat, amelyik búcsúzik, mert ITT A NYÁRI SOROZATOK IDEJE!...és ez volt a jó hír.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése